Home Recenzije GTA 4 Recenzija
Crotehnika.com - portal posvećen tehnici - sheme, tutoriali, novosti, forum
GTA 4 Recenzija
Grand Theft Auto 4 je najnovijiiji nastavak popularnog GTA seriala od Rockstar Games-a. Pošto ja nemam tu igru ( kako još nije izišla za PC a ja nemam ni PS3 ni Xbox 360 ) pa vam nemogu točno sve opisati, ali vam mogu reći ponešto o igri i moja očekivanja.

GTA 4 ima puno bolju grafiku i puno bolje detalje od prošlog nastavka - GTA San Andreas. Naravno, ima ona još puno vrlina poput boljeg zvuka, boljih tekstura, više funkcija i realnije je prikazana, a ima i zanimljiviju te dužu i opširniju priču nego GTA San Andreas. Glavni lik se zove Niko Belic i ovaj put nije crnac, a u igru se opet vraćaju mafije, za razliku od San Andreas gdje su bili gangsteri.

Što se tiće auta, kao i kod prethodnika, možete krasti aute sa ceste tako da izbacite vozača i možete krasti parkirane aute, što je ovdje puno realnije napravljeno; kad kradete auto, Niko razbije staklo i kod nekih auta otključa iznutra pa uđe a kod nekih sa uvuče kroz razbijeni prozor. Kad uđe, kratko spoji žice da bi upali auto. Naravno, i grafika, efekti i detalji su bolji nego kod prethodnog nastavka a i bolje je prikazan damage i dijelovi stakla i ostalo kad pukne, ostane razbacano po podu, metci ostaju u šasiji ili staklu... A bit će i više auta, a ima i nekih koji nalikuju na Europske aute. Slike nekih auta možete vidjeti ovdje.

Ljudi na ulici su također bolje napravljeni. Osim bolje grafike i tekstura, ima puno mogućnosti što ljudi rade; neki čitaju novine, neki puše, neki razgovaraju na mobitel itd. Prelaze ulicu, kreću se različitim brzinama a ono što bace na pod, ostane. Isto tako, tučnjava i pucnjava će biti realnije, kod pada na pod, čovjek se neće samo ukameniti uz pod, već će se odbiti uz prolijevanje krvi, metci će ostajati u tijelu, ljudi će se ranjavati tamo di su pogođeni i kad prime metak, uhvatit će se za ranu i polako se srušiti ( ovisi i od oružja ).

U ovom nastavku mobitel ne služi samo pozivima, već ima svoje sučelje i na njemu još imate imenik, organizator i ostalo, a čak se i šfre kucaju pomoću mobitela ( tako da nazovete jedan broj, a svaka šifra ima svoj broj ).

Kao što sam prije naveo, grafika će biti puno bolja tako da će se vidjeti sjene, upade sunčevih zraka kroz prozore, odsjaji i ostalo, eksplozije, udari i ostalo će biti detaljnije, kvalitetnije i bolje itd. - grafika će biti jednostavno savršena!

To je zasad... Više ću vam moći reći kad probam igru.

Ovdje još možete pogledati slike auta, neke tajne i trikove, popis radio postaja, i ostalo a možete se i učlaniti u naš Forum i razmijeniti dojmove, iskustva i očekivanja sa ostalim igračima ili pitati ako vas nešto zanima, a mi ćemo vam rado pomoći.