Home Recenzije Pro Evolution Soccer 6 Recenzija
Cro-PS3
Pro Evolution Soccer 6 Recenzija

PES 6 - Novi nastavak popularne igre za kojom šize svi ljubitelji nogometa

Dugo smo čekali ovaj do sada "najbolji" nastavak popularne igre,ali odmah na početku svoje "karijere" razočarao nas je. Glavni izbornik ima jako malo detalja, a kretanje je moguće samo uz pomoć tipkovnice. O glazbi da i ne govorimo ( bolju glazbu sam čuo i na gameboyu ).

Glazba je krajnje iritantna i dosadna tako da vam i igra nakon nekog vremena dosadi. Nakon kratkog lutanja po izbornicima još jedan šok: poželite li promijeniti kontrole kako ne bi lomili prste na tipkovnici pred ekranom će vam se pojaviti nacrtan gamepad što znaći da igra još uvijek nije prilagođena igranju tipkovnicom. Ali pozitivna stvar je da su uklonjeni bugovi od prošle godine tako da je kretanje izbornikom lakše, brže i logičnije.

Grafika neupitno zaostaje za današnjim standardima. Primjerice, trava izgleda kao da ju je crtalo petogodišnje dijete lijevom rukom. Promjena u samoj igri gotovo da i nema, pucanje iz prve i driblinzi doživjeli su zanemarive napretke. Zvučni efekti tijekom utakmice su solidni ali pogledajte malo "kartonsku" publiku i biti će vam jasno o kakvoj je igri riječ. Ali ne brinite, neću samo loše govoriti o igri.

Jedna od velikih prednosti igre je da nije okrutna prema početnicima i svatko će naći svoju težinu igranja. Na najlakšoj razini igranja lako ćete razbiti protivnika i napuniti mu mrežu golovima. Na najtežoj razini čak će i hardcore igrači imati problema. Na niskim razinama zabijanje golova će nakon nekog vremena postati rutina, a sa druge strane pravo je umijeće zabiti gol na težim razinama.

Ovaj nastavak PES-a je dosta igrača razočarao i jedino nam ostaje čekati nove nastavke nadajući se promjenama na bolje.