Home Recenzije Crash Team Racing recenzija
Cro-PS3
Crash Team Racing recenzija

Iako starija, ova igra vam može pružiti sate i sate zabave.

Crash Team Racing, kraće CTR, malo starija igra, za Playstation konzolu. No to ne znači da vam neće pružiti zabavu. U igri s utrkujete sa crtanim likovima. Igra ima puno likova i puno staza za odabir a pruža vam mogućnost igranja obične utrke ili kupa. Također, sve to možete igrati i multiplayer (dva igrača, ukoliko imate dva joysticka). Možete birati između tri težine; easy (lagano), medium (srednje) i easy (teško). Ako igrate single race, možete birati između 3, 5 ili 7 krugova, dok se svaki kup sastoji od 4 staze, a svaka staza ima uvijek 3 kruga.

Što je toliko zabavno u ovoj igri? Ovo nije obična utrka! Po stazi se nalaze razne stvari koje će vas nastojati usporiti, a tu su i sanduci sa oružjem; svatko od natjecatelja može udariti u sanduk i pokupiti određeno oružje, koje je slučajno izabereno, koje će vam poslužiti za onesposobljavanje neprijatelja. Tu su razne rakete (one koje prate neprijatelja i one koje idu samo ravno), bombe koje postavljate kako bi se neprijatelji zabili u njih, munje koje napadaju direktno neprijatelja na prvom mjestu te ostala oružja. Naravno, i ostali sudionici mogu vas napadati.

Što se grafike tiće, nećete ni primjetiti da je riječ o starijoj igri, budući da je cijela igra poput crtanog, što ne zahtjeva puno. Zvukovi su odlični. Igra je popračena smješnom glazbom i zvukovima, poput jauka i cendranja neprijatelja koji su nastradali zahvaljujući vama ili nekom drugom natjecatelju. Tu su i razni zvukovi koje proizvode oružja pri ispuštanju ili lansiranju te pri pogađanju neprijatelja, ili nailaskom neprijatelja na njih, ukoliko se radi o bombama.

Igrao sam ovu igru kad je tek bio izašao Playstation. Danas je vani i Playstation 3, sa novim igrama dobre grafike, no mene ova igra i dan danas zabavlja. Svakako preporučam ovu igru, koja će vam pružiti sate i sate zabave. Odaberite svog omiljenog igra, vrstu utrke, stazu i broj krugova i krenite se boriti (doslovno boriti) za prvo mjesto!